»Na Kitajskem TikTok promovira, kako lahko učenci obiskujejo tečaje, kako varovati naravo, kako ohranjati tradicijo, na TikToku zunaj Kitajske pa vidimo le svinjarijo in umazanije. Zakaj to potrebujemo?«
»Kitajska je opozorilna zgodba o tem, kaj se lahko zgodi, če vprašanja rabe biometrije nihče ne preverja.«
»Čeprav ZDA nikoli niso našle dokazov, da TikTok ogroža ameriško nacionalno varnost, ga niso prenehale zatirati.«
»Nad projektom sem navdušena in veselim se, da bom lahko opazovala, kako bo zaživel.«
»Med njimi so razni izzivi, s katerimi spodbujajo uporabnike k ustvarjanju vsebine za določen izdelek, z vključitvijo ključnikov blagovnih znamk. Ker se takšni izzivi pogosto razširjajo s pomočjo t. i. spletnih vplivnežev, uporabniki spregledajo komercialni namen teh izzivov.«
»To mora biti ameriško podjetje ... lastništvo mora biti naše.«
»Podjetja nimajo nobenih pravic, če jim jih mi ne damo.«
»Da na koncu ne bo revolucije (...) Kitajska mora, vsaj na zunaj, ohraniti videz urejene države, v kateri stvari delujejo.«
»Poročilo pokaže, kako daleč seže moč Kitajske in kako agresivne so njihove taktike.«
»Obrnili smo se na Komisijo, da bi jim pojasnili, kako varujemo podatke 125 milijonov ljudi v EU-ju, ki vsak mesec obiščejo TikTok.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju